خداوندا

6h0nr406tgg0xgs808b3.jpg


خداوندا!!!


دقیق یادم نیست آخرین بار،کی خودم را پیدا کردم


اما خوب یادم هست...


هر گاه که گم شدم


دستم در ست تو نبود


دلتنگی‌حس عجیبی است


که گاهی تورا به یادم می آورد


گاهی یعنی همیشه


گاهی یعنی همین حالا


همین حالا که من تنهام


نظرات 3 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ http://ghasedaktanha70.blogfa.com

بابا چیکار کردی تو
عالی شده ......

کمیل دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ http://نخئثهم64.ذمخلبش.زخئ

ای مردم حزب‌الله و هوشیار، فکر نکنید کهجبهه رفتن فقط جنگیدن است که اگر چنین باشد که ما پیروزی نداریم، بلکه خودسازی هم هست که همان جهاد اکبر و مبارزه با نفس‌امّاره و جهاد اصغر و مبارزه با ظلم و ستم است.
فرازی از وصیت‌نامه شهید محسن آتش‌بار

سلام دوست عزیز
مرسی اومدی
اما آدرس رو فارسی نوشتی

کنیز حسین (ع) شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ب.ظ

دلم پر مى ‏زند امشب براى حضرت باقر

که گویم شرحى از وصف و ثناى حضرت باقر

ندیده دیده ى گیتى به علم و دانش و تقوا

کسى را برتر و اعلم به جاى حضرت باقر

ز بهر رفع حاجات و نیاز خویش گردیده

سلاطین جهان یکسر گداى حضرت باقر

عیدتون مبارک

عید شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد