ما می آییم


با دست پر از عشق و دعا می‌آییم


با پرچمی از حماسه‌ها می‌آییم


در خط سیاسی - اقتصاد‌ی فردا


با لشکریان شهدا می‌آییم..






 فریاد حماسه های خاموشیم ما


در رونق اقتصاد می کوشیم ما


در لحظه به لحظه ی سیاست امسال


پیراهنی از حضور می پوشیم ما

خدایا


74170_593637020651357_872211038_n.jpg



خدایا!{-47-}

 

از درد وغم زمانه همچون درختان پاییزی شده ام

نمیدانم چشم انتظار غروب باشم یاصبح


چه خوش خیال به خیالش که من عاشقش می شوم


وعشق مولایم ز قلبم می زداید...


نمی داند که عشق مولا در رگ وخون من است


جدا شدنی نیست، چه خوش خیال ...


دنیا را می گویم.


"اللهم عجل لولیک الفرج"




حاجی!!!

سلام حاجی!

چه خبر از خط مقدم جبهه جهاد اکبر؟



اینجا ، پشت جبهه ، وضع خیلی خرابه حاجی ...



مهمات کم آوردیم ، بدجور گیر کردیم تومیدون مین وگناه ، وضعیت قرمزه!



قرار بود هر وقت شیمیایی گناه  زدند، ماسک تقوا بزنیم ...



اما من نامردی کردم ، نه به بچه ها ...نه به خودم !... به مرغ باغ ملکوتم!...



حاجی دست ما رو هم بگیر !



بالگرد شفاعتی ، آمبولانس توبه ای ، چیزی بفرست به عقب !


وضعیت خیلی وخیمه حاجی....



             74170_593637020651357_872211038_n.jpg